Esports
Foto: Ramon Charles (Instagram)
30 de juny del 2025
El palista Ramon Charles, subcampió de la prova del circuit Open Head del By Bursa de Calafell
El torrenc i Rafael Rosell no han pogut acabar el partit de la final quan tenien opcions de forçar el desempat
El palista Ramon Charles ha obtingut el subcampionat de la prova del circuit Open Head de la Federació Catalana de Pàdel (FCP) celebrada al Club Nàutic By Bursa de Calafell entre el 22 i el 29 de juny. El torrenc ha competit al costat de Rafael Rosell, i tots dos han cedit en la final del torneig davant la parella formada per Sergio Mauricio i Albert Freixas.

El duel decisiu pel títol ha sigut molt igualat, i també hauria pogut caure del cantó de Charles i Rosell. En el primer set han guanyat per 7-6, i en el segon s’han hagut de retirar, malauradament, quan el resultat era de 6-5 i tenien opcions de forçar un nou tie-break per buscar el segon punt que els donés el títol.

El torrenc i el tarragoní han debutat en els vuitens de final davant Sergio Martínez i David Fallaras amb un còmode 2-0 amb un doble 6-2. En els quarts de final ja han hagut de suar més davant Carlos Sesma i Nil Pérez, als quals han vençut pel mateix resultat, però amb un 5-7 i un 6-4 en el primer i el segon set, respectivament. En els semifinals, en canvi, han guanyat a Manel Tabueña i José Rodríguez amb parcials de 6-2 i 6-1.

En aquest circuit, en el qual competeix poques vegades, Charles ocupa la posició 164 amb 217 punts.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla