Esports
Foto: CV Torredembarra
11 d'octubre del 2018
El Pavelló Sant Jordi s’estrena a Primera Nacional amb el primer partit a casa del CV Torredembarra
Els torrencs van caure en la jornada inaugural a la pista del CV Olot i esperen aconseguir la primera victòria del curs en l’estrena davant la seva afició
El Pavelló Sant Jordi de Torredembarra s’estrenarà el pròxim diumenge com a pista de Primera Nacional amb l’estrena a casa del CV Torredembarra en la segona jornada de lliga davant el CV Barberà.

En la jornada inaugural, els torrencs van caure per 3 sets a 2 a casa del Club Volei Olot. La visita a la capital de la Garrotxa els va servir per comprovar la dificultat de la nova categoria, tot i que les aspiracions del cos tècnic és estar a la part alta de la classificació.

Per complir amb aquest objectiu, l’equip necessita fer-se fort a casa i això implica guanyar tots els partits. El primer davant un rival, el CV Barberà, que sí que va ser capaç d’estrenar-se amb una victòria després de vèncer per 3 a 1 al Volei 6 Manresa.
El partit es jugarà el pròxim diumenge a les 8 de la tarda al Pavelló Sant Jordi de Torredembarra.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla