Esports
Foto: Kàrting Altafulla
13 d'abril del 2016
El pilot Arnau Cabrera s’imposa en la segona cursa del IV Campionat Amateur del Kàrting Altafulla
L’han acompanyat al podi Marc Egea, en segona posició, i Arturo López, que ha aconseguit la tercera plaça
El Kàrting Altafulla ha acollit aquest diumenge la segona prova del IV Campionat Amateur GP2. En aquesta ocasió, la victòria ha estat per Arnau Cabrera, seguit de Marc Egea, en segona posició, i d’Arturo López, que ha aconseguit la tercera plaça.

Les instal·lacions s’han obert a dos quarts de 10 del matí, però no ha estat fins les 10 que no s’han sortejat els diferents karts entre els participants. Com és habitual, primer ha estat el torn dels entrenaments cronometrats, després de la tanda de classificació, i posteriorment la gran final a 25 voltes.

En la primera prova, celebrada el passat 13 de març, els tres primers classificats van ser Marc Egea, i els germans Albert i Xavi Tuset.

Altres competicions que es disputaran a Altafulla aquesta temporada són el GP3, el 8 de maig; la resistència per equips, el 19 de juny; el GP4 nocturn, el 9 de juliol; el GP5 nocturn, el 6 d’agost; el GP6, el 18 de setembre; el GP7, el 9 d’octubre; i el GP8, el 20 de novembre.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla