Esports
Foto: Club Gimnàstic de Tarragona
15 de desembre del 2016
El president del Nàstic confia en Vicente Moreno per capgirar la situació del primer equip
Josep Maria Andreu creu que el problema radica a la gespa i en una plantilla que necessita gairebé una desena de canvis al gener
Josep Maria Andreu no ha canviat d'opinió malgrat les últimes dues derrotes consecutives a la Lliga. El president del Nàstic continua confiant en Vicente Moreno per capgirar la situació. Dins el club, Andreu és el principal defensor d’un entrenador que, en principi, no corre perill abans del Nadal.

Si l'última decisió depèn d'ell, el resultat a Girona d'aquest dissabte no afectarà en el futur a curt termini de Vicente Moreno. Andreu es mostra contundent. Durant la conversa d'altes esferes posterior a la derrota contra el Rayo, va postular-se radicalment a favor de la continuïtat de l'entrenador. Creu que el problema radica a la gespa i en una plantilla que necessita gairebé una desena de canvis al gener. Vol més caràcter i així ho ha exigit en reunions internes parlant més clar i alt que gairebé mai. El president juga també la carta d’Emaná per apel·lar a la rauxa inexistent a part del vestidor.

A 4 punts de la permanència, queden dos partits aquest 2016: a Girona en Lliga, i a Vitòria en Copa del Rei.
Josep Maria Andreu, president del Nàstic
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla