18 de gener del 2016
El primer equip del CFS Altafulla perd per 5 a 1 a la pista de l’Escola Pia Nostra Senyora
El combinat d’Arturo Tamurejo intentarà recuperar el camí de la victòria aquest dissabte a casa contra l’Hospitalet Bellsport
No ha pogut ser. El conjunt Femení del CFS Altafulla no ha aconseguit imposar-se aquest cap de setmana en el primer partit de l’any a domicili. Les noies visitaven el camp de l’Escola Pia Nostra Senyora, i han caigut per un contundent 5 a 1. El primer gol de les altafullenques, que ha obert el marcador, el de Marina Sarrià, ha estat insuficient per igualar el conjunt rival.
El combinat d’Arturo Tamurejo intentarà recuperar el camí de la victòria aquest dissabte a les 6 de la tarda a casa contra l’Hospitalet Bellsport.
Per la seva banda, el conjunt Aleví de l’entitat buscarà mantenir divendres la primera plaça del grup 4 de la Primera Divisió. Rebrà a casa el Salou, ara tercer classificat.