Esports
22 d'abril del 2015
El regatista del CM d’Altafulla Hugo Rolán es proclama campió del Gran Premi Ziving de Cambrils
L'equip de patí júnior femení continua entrenant-se a les instal·lacions altafullenques per la Lligueta Catalana
El regatista del Club Marítim Altafulla Hugo Rolán s’ha proclamat campió del Gran Premi Ziving de Cambrils. La competició es va celebrar el cap de setmana de l’11 i el 12 d’abril a les instal·lacions del Club Nàutic Cambrils.

Cal destacar també la setena posició d’Eva Rolán, l’onzena de Leyre Williams, la tretzena de Pau Rolán, i el setzè lloc de Joaquim Pérez.

Uns resultats que tornen a demostrar la bona salut per la qual passa el club. I només l’entitat, sinó també l’esport que cada vegada té més bona acollida entre els joves. El director, Juan Ramos, ha explicat que cada vegada són més els nois i noies del municipi que el practiquen.

Fora de competició, l'equip de patí júnior femení de l’entitat continua entrenant-se a les instal·lacions altafullenques per la Lligueta Catalana.

Més enllà d’aquest campionat, la propera cita dels diferents conjunts del CM Altafulla és la Setmana Catalana de Vela.
Social
Et recomanem
JEP 2025: Visita guiada al fortí de la Coma de Guasch
12 d'octubre a les 10:30h des de l'ermita d'Altafulla
Organitza: Ajuntament d'Altafulla | Col·labora: Centre d'Estudis
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla