Esports
Foto: CF Reus Deportiu
09 de desembre del 2016
El Reus buscarà sumar els 3 punts aquest divendres al camp del Sevilla B
Una victòria davant del tercer classificat de la Segona Divisió permetria al conjunt de l’altafullenc Alberto Benito tornar a escalar posicions
El tècnic del CF Reus Deportiu, Natxo González, es mostra tranquil tot i la derrota del passat diumenge amb el Córdoba per 1 gol a 2. Aquest resultat va fer caure els roig-i-negres fins la vuitena posició, a molt poca distància, però, de la promoció d'ascens. Tot i que el tècnic està satisfet amb el joc del seu equip, reconeix que alguna cosa s'està fent malament.

El Reus visita un filial atípic aquest divendres, el Sevilla B. El rival dels roig-i-negres està fent una gran temporada i ocupa la tercera posició de la Segona Divisió amb 27 punts. L'equip compta amb jugadors joves destacats i és un dels conjunts més golejadors de la categoria.

Tot i això, el conjunt de l’altafullenc Alberto Benito tornarà a sortir al camp a pels 3 punts, que li permetrien tornar a escalar posicions.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla