Esports
Foto: Diario de Mallorca
23 de juny del 2017
El Reus posa els ulls en el migcampista Álex Vallejo
L’objectiu és reforçar el centre del camp de cara a la segona temporada a la Liga123
El Reus Deportiu ha posat els seus ulls al Mallorca per tal de reforçar el central del camp amb Álex Vallejo, migcampista de 25 anys que ha quedat lliure després del descens del conjunt balear a Segona B. El jugador vitorià arribaria per omplir la vacant que ha deixat Aritz López Garai, recentment designat com a nou entrenador del conjunt roig-i-negre.

Vallejo va donar els seus primers passos com a futbolista al filial del Deportivo Alavés, amb el que va arribar a debutar al primer equip abans de marxar cedit al Sestao River la temporada 2011/2012. De tornada a Vitorià, el director esportiu va comunicar-li que no comptaven amb ell i va posar rumb a les Illes Balears. En les seves dues primeres temporades va jugar amb el Mallorca B fins que va firmar un contracte amb el primer equip. Malgrat tot, una ruptura dels lligaments creuats en un Nàstic-Mallorca B el va tenir dos anys sense trepitjar els terrenys de joc. Enguany, ha tingut l’oportunitat de poder vestir-se de curt i ha disputat 13 partits, 12 d’ells com a titular.

El Reus ja ha iniciat les conversacions amb el futbolista però encara no han arribat a un acord ja que té diverses ofertes procedents d’altres clubs de la categoria.
Social
Et recomanem
Ànima Jove: Festival Internacional de Curtmetratges d'Animació
29 i 30 de novembre al Casal Cultural La Violeta
Programació i entrades a: www.festivalanimajove.cat
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla