Esports
Foto: CA Tarragona
15 de febrer del 2024
El rierenc Marc Suárez es proclama subcampió de la categoria Sub16 en el Campionat de Catalunya de Marxa de Promoció
L’atleta del CA Tarragona ha completat els 5 km en 23 minuts i 48 segons, quedant-se a només 10 segons del campió
L’atleta de la Riera de Gaià, Marc Suárez, s’ha proclamat subcampió de la categoria Sub16 en el Campionat de Catalunya de Marxa de Promoció disputat el diumenge 11 de febrer en el marc del Gran Premi de Marxa de Viladecans.

Suárez ha fet molt bona cursa, i s’ha quedat molt a prop de la corona de campió. Ha completat el recorregut de 5 km en 23 minuts i 48 segons, mentre que el primer classificat, Abel Pujol (UGE Badalona) ha creuat la línia de meta 10 segons abans.

D’aquesta manera, l’atleta del CA Tarragona suma una medalla més, mantenint el nivell que va demostrar la temporada passada. Aleshores va deixar entreveure el potencial que té com a marxador, i enguany li toca ratificar-ho per consolidar-se entre els millors esportistes de la modalitat de la seva categoria.
Social
Et recomanem
Festa Major de Sant Martí 2026
Del 31 d'octubre al 15 de novembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat/santmarti
Dia Internacional contra la violència envers les dones
25 de novembre de 2026
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 16 d'octubre al 19 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla