Esports
02 de setembre del 2015
El Riudoms és nou equip de Tercera Catalana i compartirà grup amb el CE Altafulla
El Bellvei ha renunciat a la categoria a pocs dies de l’inici de la competició
L’inici de lliga al futbol territorial serà, un any més imprevisible. Si la temporada passada era el Torredembarra B qui renunciava a la categoria pocs dies abans de l’inici de la competició i deixava la seva plaça al Bellvei, enguany es repeteix la història.
I precisament és el propi Bellvei el gran perjudicat. Ha decidit renunciar i la seva plaça és per l’equip de Quarta Catalana que va quedar més a prop de l’ascens, el Riudoms. Això significa que el CE Altafulla tindrà un nou company de grup.

Dissabte comença la lliga, amb aquesta modificació ja acceptada. Hi tornaran a militar 18 equips en aquest grup 3, dels quals només el campió pujarà de manera directa, el segon promocionarà per fer-ho i, si tot va segons les indicacions previstes, només el cuer perdrà la categoria.

Amb aquesta renúncia, es perd un dels partits més esperats de l’any, donat que l’estadi del Bellvei va ser el testimoni de l’esperat ascens de l’Altafulla a Tercera. Enguany, doncs, no es visitarà aquest camp de terra, sinó el d’un Riudoms que és, des d’avui, un dels rivals que lluitarà per la permanència als homes de Jordi Castro.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla