Esports
Foto: Altafulla Ràdio (Arxiu)
17 d'abril del 2023
El Roda de Berà suma un triomf capital davant el Camarles (1-0)
El solitari gol de Gabriel Casas manté els rodencs amb les opcions intactes per mantenir la categoria
L’Atlètic Roda de Berà ha aconseguit una victòria fonamental per creure en la permanència a Segona Catalana. Els rodencs, que encadenaven tres derrotes seguides, han vençut al CF Camarles en la J7 de la fase de permanència.

En un partit força igualat, com era d’esperar, l’equip de Kiki Torres s’ha imposat gràcies al solitari gol de Gabriel Casas en el 73’. Després, a diferència d’altres partits, sí que ha sigut capaç de defensar la renda amb una bona actuació defensiva.

Com ha reconegut el tècnic Kiki Torres, l’actuació del porter Òscar Nogales amb tres intervencions clau en la recta final, ha sigut determinant. Quant al global del partit, ha destacat que “l’equip ha donat la cara” en el moment que ho havia de fer i davant un rival “que ens ha posat les coses molt difícils”, ha sentenciat.

El Roda suma 26 punts, i tot i la victòria, continua una setmana més dins de les places de descens perquè la Sénia s’ha imposat a l’Arboç (4-2), i es manté fora de la zona vermella. Precisament, els del Baix Gaià visiten l’equip del Baix Camp el dissabte vinent, a les 18.30h, en un duel gairebé decisiu.
Kiki Torres, entrenador del Roda de Berà
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla