Esports
Foto: Roses Platja
09 de juny del 2023
El Roses Platja de Xènia Casadó celebra el primer triomf a la Lliga Espanyola davant el Fun and Learning
El Terrassa de Jeroni Rañé, Adriana Pérez i Helena Blanes cau davant el líder, el Melilla, en un partit molt ajustat
Les representants del Baix Gaià en la Primera Divisió Espanyola femenina han debutat aquest dijous 8 de juny en la segona etapa, que se celebra a Càceres (Extremadura) fins aquest dissabte.

El Roses Platja de la poblenca Xènia Casadó s’ha estrenat amb una victòria important contra el Fun and Learning. El resultat de 2-3 es tradueix en el primer triomf del campionat, i un punt de partida per capgirar la situació en la classificació. Malauradmaent, el conjunt gironí no ha pogut ratificar-ho en el següent compromís en què ha cedit davant el Turia BSC per 2-6. Dissabte tancaran la segona etapa davant el Cacereño Playa (12.15h).

Per la seva part, el Terrassa Bonaire dirigit pel torrenc Jeroni Rañé, i que compta amb la també torrenca Adriana Pérez i la creixellenca Helena Blanes, ha perdut davant el líder, l’Higicontorl Melilla. Les del Vallès Occidental han cedit per 4-3, i sumen la tercera derrota seguida. Aquest divendres, a les 17.30h, juguen contra el Fun and Learning en un partit clau per iniciar la remuntada, i dissabte, a les 11.30h, ho fan davant el Turia BSC.
Social
Et recomanem
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
27a Nit de Piano i Poemes
31 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla