Esports
Foto: Ajuntament d'Altafulla
13 de maig del 2020
El sector esportiu municipal del Tarragonès crea una taula de treball per estudiar l’oferta de serveis i la reobertura dels equipaments
Altafulla és un dels municipis que formen part de la iniciativa, que també té per objectiu convertir-se en una plataforma on posar en comú les necessitats de l’esport públic
La pandèmia del coronavirus segueix originant intercanvis de sinergies entre els diferents agents i administracions del territori per intentar pal·liar els seus efectes, i de retruc, iniciar uns vincles que els permetin treballar conjuntament en el futur. Com a mínim, aquesta és la intenció dels tècnics esportius de diferents ajuntaments del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre, que aquest dilluns 11 de maig han constituït la taula de treball per debatre, compartir informació i criteris relacionats amb la situació d’excepció actual i la seva afectació en els serveis esportius municipals.

Altafulla ha estat partícip d’aquesta reunió de la mà del regidor d’Esport a l’Ajuntament, Àlex Cañas. L’edil ha valorat molt positivament el fet que els municipis de la demarcació hagin decidit treballar de manera conjunta amb l’objectiu d’analitzar les normatives que es vagin succeint en cada fase del desconfinament esglaonat, i que marcaran en quines circumstàncies es podran oferir els serveis habituals o reobrir els equipaments esportius.

En la reunió telemàtica, els tècnics han acordat la creació de grups de treball i l’intercanvi d’informació entre ells per determinar les accions més adients a aplicar en cada situació A més, tots han mostrat la seva predisposició perquè en el futur, quan se superi la crisi sanitària actual, aquesta taula de treball es converteixi en una plataforma on puguin posar en comú les necessitats del sector públic de l’esport.
Àlex Cañas, regidor d'Esport
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla