Esports
Foto: CER Torredembarra
23 de maig del 2023
El Sènior del CER Torredembarra fa setè en el Campionat de Catalunya Absolut per Equips
El grup format per Núria Gómez, Nahia Adell i Jana Oulad s’ha quedat fora del Campionat d’Espanya de la categoria
L’equip Sènior del Club Esportiu Rítmica de Torredembarra ha participat aquest diumenge en el Campionat de Catalunya Absolut per Equips, que ha tingut lloc al Sícors Club de Lleida. El conjunt format per Núria Gómez, Nahia Adell i Jana Oulad ha fet setè classificat amb 47,25 punts.

Cada una de les gimnastes ha participat en una prova diferent. Gómez ha fet sisena en la modalitat de masses amb una puntuació de 18,55, quedant-se a poc menys de quatre punts per pujar al podi. Mentre que Adell i Oulad han fet onzena i setena en cintes i cercles, respectivament, a més de quatre i cinc punts de la tercera plaça.

La puntuació global en les tres proves ha impedit a les torrenques assolir la classificació per participar en el Campionat d’Espanya. Des de l’entitat lamenten haver-se quedat fora de la cita estatal, si bé destaquen “la millora i la capacitat de superació en cada competició”.
Social
Et recomanem
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h a l'avinguda Marquès de Tamarit
A les 17h, espectacle familiar 'Dokum'
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla