Esports
Foto: TBC
10 de maig del 2016
El Torredembarra Bàsquet Club assoleix l’ascens directe a Segona Catalana
El combinat de Vicente Núñez s’ha proclamat campió de lliga després d’imposar-se per 64 a 55 al CB Vila-seca
El primer equip del Torredembarra Bàsquet Club ja és equip de Segona Catalana. Els homes de Vicente Núñez s’han proclamat campions de lliga del grup 6 de la Tercera Catalana. Un títol que els dóna l’ascens directe de categoria. Aquest dissabte al Pavelló Sant Jordi s’han imposat per 64 a 55 al CB Vila-seca.

Un partit molt disputat davant del segon classificat, que arribava a Torredembarra, a només 1 punt de diferència, amb el desig de fer-se amb aquesta primera plaça.

Els torrencs eren conscients del que es jugaven, com també ho era l’afició. Al voltant de 450 persones van acompanyar la plantilla des de les grades, oferint el seu suport des del primer minut i fins la pròrroga, quan els verd-i-negres van aconseguir l’anhelada victòria.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla