Esports
Foto: Bàsquet Baix Gaià
07 de maig del 2021
El Torredembarra BC i el Sub21 del BBG finalment es veuran les cares aquest diumenge al Sant Jordi
El partit d’anada a Altafulla s’havia d’haver disputat el passat cap de setmana, però va quedar ajornat per un cas positiu de la Covid-19
El Pavelló Sant Jordi acollirà aquest diumenge a les 16h el primer derbi oficial entre el Torredmebarra BC i el Sub21 del Bàsquet Baix Gaià, que tenen la possibilitat d’enfrontar-se entre ells gràcies al nou pla de competició que la FCBQ ha aplicat en les categories amateurs i de base a través de lligues de caràcter amistós.

El partit d’anada a Altafulla s’havia d’haver disputat el passat cap de setmana, però finalment va quedar ajornat per un cas positiu de la Covid-19 en el vestidor torrenc. Per tant, el primer duel entre ambdós equips es jugarà en territori torrenc, mentre que el segon tindrà lloc set dies després.

El tècnic del Sub21 del BBG, Daniel Ponce, creu que la setmana extra que han tingut per preparar-se els pot ajudar davant un partit que preveu “difícil i llarg” com correspon a un derbi.

El BBG arriba líder a la cita amb un balanç de tres victòries i una única derrota en quatre partits, mentre que els torrencs només n’han disputat dos perquè van descansar en les dues primeres jornades. Abans de jugar són últims amb un triomf i una derrota davant el CB Bellvei.
Daniel Ponce, entrenador del Sub21 del BGG
Social
Et recomanem
Concert de Nadal a càrrec del Cor Badaveus
20 de desembre a les 19:30h a l'església de Sant Martí
Amb el suport de: Aj. d'Altafulla, Diputació de Tgn i Parròquia
Fem cagar el tió
21 de desembre a les 17h a la plaça del Pou
Amb els Gegants i Nans i els Grallers d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla