Esports
Foto: Altafulla Ràdio
04 de juny del 2021
El Torredembarra rep al Segur en un partit on els dos es juguen molt
Els torrencs volen sorprendre el líder del grup per allunyar-se de les places de descens
La UD Torredembarra no té un partit gens fàcil aquest diumenge davant la UE Segur, actual líder del Grup 3 de Tercera Catalana. Els calafellencs tenen dos partits més que els seus perseguidors, l’Atlètic Valls i el Morell, i saben que no poden cedir cap punt si volen tenir opcions de ser campions.

Després de l’empat contra la Riera, el tècnic Jordi Araus reconeixia la dificultat del partit contra el Segur. A més, apuntava a un nou condicionant a l’hora de jugar: la calor.

L’exigència del rival pot ser una bona arma a explotar per part dels del Baix Gaià, sempre que aconsegueixin gestionar-la a favor seu. Ara bé, també s’hi juguen molt, perquè una relliscada unida a altres marcadors desfavorables, els aproparia encara més a la zona de descens.
No obstant això, la Torre ve de fer un bon partit en el derbi contra la Riera. Va remuntar un 2-0 i només un gol de Castrillón en el temps afegit li va impedir emportar-se els 3 punts cap a casa. Seguir l’exemple de la segona part, i evitar alguns errors habituals en defensa, és clau per optar a la victòria.

El partit entre el Torredembarra i el Segur es juga aquest diumenge, a les 16.30h, al Camp de Futbol de la ZEM Sant Jordi.
Jordi Araus, entrenador del Torredembarra
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla