Esports
29 de juliol del 2015
El torrenc Aaron Solà aconsegueix el passi a la final del Festival Olímpic de la Joventut Europea en llançament de disc
Ha estat setè en la primera fase amb una marca de 49,71 metres, i s’ha quedat a poc més d’un metre del tercer classificat
La cerimònia d’inauguració del Festival Olímpic de la Joventut Europea, que se celebra fins l’1 d’agost a la ciutat georgiana de Tbilisi, va donar dilluns el tret de sortida a la competició.

Amb temperatures superiors als 30ºC, el torrenc Aaron Solà es va donar cita en la modalitat de llançament de disc com a representant de la Selecció Espanyola. Gran paper el de l’atleta torrenc en la prova, situant-se en sisena posició del seu grup, i setè a la classificació general amb una marca de 49,71 metres. Un resultat que li dóna accés a la gran final d’aquest dijous. Competirà a dos quarts de 7 (hora local), i es podrà seguir en directe a dos quarts de 5 (hora espanyola) a través del portal www.iptv.ge.

Tot i aconseguir el setè lloc en la fase classificatòria, la intenció de Solà és continuar lluitant per optar a medalla. I és que només es va quedar a poc més d’un metre del tercer classificat, qui va assolir els 50,96 metres.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla