Esports
01 de juny del 2017
El trio benjamí de l’AMPA Escola La Portalada d’Altafulla guanya la Final Nacional per Conjunts de Gimnàstica Rítmica
El trio aleví s’ha endut la tercera plaça en la final disputada el passat dissabte a Sabadell, en el marc dels Jocs Esportius Escolars
L’escola La Portalada d’Altafulla torna a ser notícia. Si ara fa uns dies parlàvem de la celebració del seu 25è aniversari, i del títol aconseguit pel conjunt aleví masculí de bàsquet en la Lliga Territorial del Tarragonès; el protagonisme se centra ara en la gimnàstica rítmica.

El trio benjamí de l’AMPA Escola La Portalada s’ha proclamat campió de la Final Nacional per Conjunts d’aquesta modalitat esportiva. S’ha imposat amb 10,55 punts, per davant del CG Sarrià, en segona posició, i del CGC Creu Alta, en tercer lloc.

Aquesta no ha estat l’única fita assolida per les gimnastes altafullenques en aquesta Final Nacional per Conjunts. El trio aleví s’ha endut la tercera plaça amb una puntuació de 10,65. La primera posició ha estat per l’EM Rítmica Tortosa, i la segona per l’Associació Gimnàstica Rítmica Ribera Baixa.

La competició es va celebrar el passat dissabte a la Pista Coberta d’Atletisme de Catalunya de Sabadell, en el marc dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya. També va acollir les categories Infantil, Cadet, i Juvenil.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla