Foto: Guillem Panadès, Eliott Mounoud i Biel Rius
18 de novembre del 2025
Eliott Mounoud es proclama campió de la Lliga del Marroc amb l’Amal Mogador BS
Els també torrencs Guillem Panadès i Biel Rius assoleixen el bronze amb l’AS Martil, un equip destinat a assolir la permanència a la màxima categoria nacional
El futbolista de Torredembarra, Eliott Mounoud, ha sumat un nou títol en el seu palmarès, i una medalla que encara no tenia en les seves vitrines en proclamar-se campió de la Lliga del Marroc amb l’Amal Mogador Beach Soccer. En declaracions al BG Esports, assegura que “estic molt feliç” i que “ha sigut una experiència increïble” en unes dates poc habituals per competir.
El porter internacional per Suïssa ha sigut un dels estrangers que ha ajudat l’equip a sumar aquesta fita després de tres intensos mesos de competició. “És el principi d’una cosa important”, ha dit en les seves xarxes socials. En la fase final han quedat primers amb 11 punts després d’empatar el primer i el segon partit, imposant-se en les corresponents tandes de penals, i de guanyar els tres següents.
El porter de la Torre també ha destacat la participació de dos torrencs més en la competició, Guillem Panadès i Biel Rius. “És positiu per a la Torre que hi hagi nous talents i puguin viatjar i jugar en lligues potents arreu del món”. Ara, ell se centra ja en el següent repte, concretament la setmana vinent, amb l’Amèrica Winners a El Salvador. “Seguirem competint fins a finals d’any”, detalla, com una mostra més del creixement del futbol platja, estenent el calendari de competicions des de maig fins a desembre.
GUILLEM PANADÈS I BIEL RIUS SÓN DE BRONZE
Com destacava Mounoud, la Lliga del Marroc ha comptat amb dos representants més del futbol platja de Torredembarra i del Baix Gaià, Guillem Panadès i Biel Rius. Ells també han tingut un paper molt destacat i han assolit una gran fita amb el seu club, l’AS Martil, amb el qual han aconseguit la medalla de bronze.
El Martil tenia l’objectiu prioritari de mantenir la seva plaça en la màxima categoria domèstica, i ho ha complert amb escreix. Després d’assegurar la permanència i de classificar-se per als play-off pel títol en la penúltima i última etapa, han quallat una fase final d’alt nivell amb dues victòries, dos empats i una derrota.
En declaracions al BG Esports, Panadès, autor de 7 gols, ha assegurat que “ha sigut una de les millors experiències de la meva carrera”. En classificar-se per al play-off, “teníem ganes de fer alguna cosa gran”, com així va ser. Van començar amb un triomf contra Tanger i un empat davant el Mogador de Mounoud, caient en els penals, “i si guanyàvem els tres darrers partits seríem campions, però vam caure contra Casablanca, posterior subcampió”, lamenta.
Per la seva part, Rius destaca l’evolució de la competició, passant d’un futbol més físic i rudimentari en la fase de lligueta a un futbol més tècnic i tàctic en la fase final. La derrota contra Casablanca en el tercer compromís va ser decisiva per esvair les opcions de guanyar el títol, i va treure rellevància als resultats dels dos darrers partits amb un empat amb derrota als penals i una victòria.
Tots dos, doncs, han tornat a casa amb una magnífica experiència, una més, a la motxilla i tenen sobre la taula l’opció de tornar-la a repetir la temporada vinent. “Ens ho han proposat, tot i que són coses que haurem de parlar quan sigui el moment”, afegeix Rius. De moment, han tornat als entrenaments a la platja de la Paella per preparar un torneig que disputaran a Alacant amb el CFP Torredembarra.
Eliott Mounoud, jugador de l'Amal Mogador BS
Guillem Panadès, jugador de l'AS Martil
Biel Rius, jugador de l'AS Martil