Esports
Foto: Altafulla Bloc
06 d'octubre del 2016
Els Atletes Altafulla organitzen una sessió de reconeixement previ del circuit de la Cursa de Tardor de l’1 de novembre
L’activitat tindrà lloc el proper dissabte 15 d’octubre a partir de les 9h des del Castell d’Altafulla
Els preparatius de la Cursa de Tardor de l’1 de novembre dels Atletes d’Altafulla continuen en marxa. Si fa uns dies, avançàvem als micròfons d’aquesta casa la convocatòria d’una jornada de neteja el 29 d’octubre pels camins on transcorre la prova; ara donem a conèixer una nova activitat impulsada pels organitzadors en el marc de la competició.

En aquesta ocasió, es tracta d’un reconeixement previ del circuit que es desenvoluparà per grups i a diferents ritmes. Serà el proper dissabte 15 d’octubre a partir de les 9 del matí des del Castell d’Altafulla.

Les inscripcions, limitades a 250 persones, es mantenen obertes. Els preus varien en funció de l’antelació: 10€ si es tramita fins el 23 d’octubre, 12 si és entre el 24 i el 29 d’octubre i 15€ si es realitza més tard del dia 29.

Les persones interessades en prendre-hi part es poden apuntar de forma presencial a la Gelateria La Perla d’Altafulla, a la botiga Boom Esport de Torredembarra, i a la botiga Bikila de Tarragona.
Social
Et recomanem
28a Fira d’Artesans d’Altafulla
13, 14, 15 i 16 d'agost
Programa d'activitats a: www.altafulla.cat
39è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 4 al 27 d'agost
Programació sencera i venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Aquatló Altafulla 2026
11 de setembre a les 9:30h al Club Marítim
Organitza: Atletes d'Altafulla i Club Marítim Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla