Esports
Foto: Atletes Altafulla
04 d'octubre del 2018
Els Atletes d’Altafulla es consoliden en la 1a posició de la Lliga Trail TGN Nord
Marc Llebaria ha estat l’atleta que ha aconseguit els millors resultats amb la 5a plaça de la general i la 1a en la categoria Sènior
Els Atletes d’Altafulla segueixen liderant la primera plaça de la classificació per equips de la Lliga Trail TGN Nord després de completar una magnífica actuació a la Cursa Trail a l’Albiol, la tretzena prova puntuable de la competició.

L’entitat altafullenca ha estat premiada per part de l’organització per ser l’equip que més corredors ha presentat al municipi de la comarca del Baix Camp. Cal recordar que els altafullencs reben aquesta distinció, la qual cosa explica el compromís de la secció trail amb aquesta lliga.

Pel que fa als resultats individuals, Marc Llebaria ha aconseguit el millor registre finalitzant 5è absolut i 1r en la categoria Sènior. Illan Tomàs també ha acabat entre els deu primers. En el seu cas ha estat 7è absolut i 3r en la categoria Sènior.

D’altra banda, Ricard Serramià ha estat 17è absolut i 6è veterà; Sergi Planas 19è absolut i 8è veterà; Antoni Miro 27è i 6è Màster; Titus Güell 33è i 2n Màster Plus; Jesús Archidona 41è i 3 Màster Plus; Nùria Pagés 5a i 5a veterana; i Sara Garcia 64a i 3a Màster.
Social
Et recomanem
Fira de Nadal d'Altafulla
12, 13 i 14 de desembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Anem a buscar el tió
14 de desembre a les 10:30h als voltants de l'ermita
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla