05 de novembre del 2025
Els cadets del CB Altafulla reprenen la lliga després de l’aturada per Tots Sants
El Cadet masculí ‘Groc’ té una difícil visita a la pista del CB Tarragona ‘Blanc’ i el femení afronta un duel directe davant el Bàsquet l’Arboç
Els cadets del CB Altafulla – Bàsquet Baix Gaià (BBG) tornen al parquet després d’haver deixat enrere la jornada de descans del passat cap de setmana a causa de la festivitat de Tot Sants. La represa l’efectuaran dos dels tres equips que l’entitat té en aquesta categoria, ja que el Cadet ‘Negre’ masculí torna a descansar perquè així ho dicta el calendari del seu grup en el qual els equips són imparells.
Per la seva part, el Cadet ‘Groc’ té una visita complicada al segon classificat, el CB Tarragona ‘Blanc’ 1 aquest dissabte, a partir de les 10.30h. Per tant, mal client per intentar refer-se de la darrera derrota contra el líder, el CB Montblanc (45-73). L’exigència del partit serà més o menys igual, ja que les tarragonines, igual que les de la capital de la Conca de Barberà, es mantenen invictes.
En la branca femenina, el Cadet del CB Altafulla té un partit propici per, com a mínim, competir i aspirar a la victòria. Les jugadores d’Enric de la Torre, terceres classificades amb 4 punts, visiten a un Bàsquet l’Arboç que és quart amb les mateixes unitats, tot i que té un partit pendent de recuperar davant l’AB Vendrell.
Les altafullenques poden equilibrar el seu rècord personal, que ara és d’un triomf i dues derrotes, però compte perquè tot i que les del Baix Penedès estiguin per sota, en el seu cas han guanyat els dos partits disputats davant el CB Tarragona ‘Blau’ 2 (94-30) i el CB Sant Pere i Sant Pau (53-30).