Esports
05 de novembre del 2015
Els conjunts Benjamí i Aleví del CE Rítmica Torredembarra aconsegueixen dos podis en la 2a Fase de la Copa Catalana
El conjunt Sènior de l’entitat no ha aconseguit el passi al Campionat d’Espanya
Els conjunts Benjamí i Aleví del CE Rítmica Torredembarra han aconseguit dos podis aquest cap de setmana en la 2a Fase de la Copa Catalana de Conjunts. El campionat s’ha celebrat aquest diumenge al Pavelló del Club Gimnàstic de Tarragona. Les benjamins s’han fet amb la tercera posició, i les alevins han assolit la segona plaça.

Qui no ha aconseguit els seus objectius aquest cap de setmana ha estat el conjunt Sènior de l’entitat. Després d'una primera fase amb bons resultats, les errades en la segona prova d’aquest cap de setmana en el Campionat de Catalunya Absolut no li han permès assolir el passi al Campionat d’Espanya. Tot i això, les noies ja pensen en la propera cita d’aquest dissabte en el Torneig Nacional de Conjunts Euskalgym de Vitoria. En aquesta competició també hi prendrà part el conjunt Aleví.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla