Esports
Foto: Tarragona 2017
01 de desembre del 2015
Els Jocs Mediterranis Tarragona 2017 aspiren a assolir els 5.000 voluntaris
De les més de 3.900 persones inscrites a dia d’avui, 86 són d’Altafulla
Els Jocs Mediterranis Tarragona 2017 compten a dia d’avui amb més de 3.900 persones inscrites. D’aquestes, una norantena són d’Altafulla.
D’acord amb aquestes dades, la previsió és assolir la xifra de 5.000 voluntaris.
L’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, expressava així aquesta ambició.

L’Ajuntament i la Generalitat van signar el passat dijous un conveni de col·laboració per potenciar, precisament, la participació ciutadana de cara al certamen esportiu. A banda de les accions formatives adreçades al col·lectiu, es farà especial difusió a través dels mitjans i recursos de què disposa el Govern català. La intenció és que les entitats i el teixit associatiu del territori també se sumin a la cita del 2017.

La consellera de Benestar Social i vicepresidenta del Govern, Neus Munté, ha assegurat un “suport total” de l’executiu català envers els Jocs, que està convençuda “seran un èxit”.

Aquesta formació de voluntaris es reconeixerà per primera vegada, de manera que els participants ho puguin incloure en els seus currículums a l’hora de buscar feina.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla