Esports
Foto: Jocs Mediterranis Tarragona 2017
16 de desembre del 2015
Els Jocs reconeixen la tasca de 63 centres i 58 professors del Projecte Educatiu de Tarragona 2017
L’objectiu és dotar de contingut els centres educatius i formar els estudiants en diferents àmbits vinculats al llegat de la cita esportiva
Els Jocs Mediterranis Tarragona 2017 han reconegut la tasca formativa de tots aquells professors que durant el curs 2014-2015 han cursat el seminari de formació de professors promotors del Projecte Educatiu de Tarragona 2017 i han dinamitzat activitats vinculades als Jocs a les seves escoles.

L’alcalde i president de la Fundació Tarragona 2017, Josep Fèlix Ballesteros, acompanyat pel Degà de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia de la URV i coordinador del Projecte Educatiu, Lluís Marquès, han lliurat un obsequi als 58 professors promotors i 63 centres promotors, una figura creada en el nou curs 2015-2016 i dirigida a tots els centres educatius que disposen de la figura del professor promotor a les seves aules o que participen activament en el Projecte.

Des d’aquest mes de setembre, el Projecte Educatiu dels Jocs Mediterranis afronta el seu segon curs acadèmic amb l’objectiu de mantenir i ampliar l’impacte del projecte.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla