15 de gener del 2026
Els Lleons de Creixell repeteixen com a amfitrions en la segona prova del Circuit Català de Futbol Flag d’aquest diumenge
L’entitat aprofitarà per preparar-se i assajar el llibre de jugades de cara al retorn de la Lliga Catalana la setmana vinent
Els Lleons de Creixell repeteixen com a amfitrions en la segona prova del Circuit Català de Futbol Flag, que tindrà lloc aquest diumenge 18 de gener al Camp de Futbol Municipal. La jornada inaugural es va dur a terme a finals de desembre en el mateix escenari, i va ser un èxit tant a escala d’organització com de resultats. Cal recordar, però, que els del Baix Gaià no puntuen en aquesta competició perquè ja participen en la Lliga Catalana Open, que es reprendrà la setmana següent.
La sessió d’aquest diumenge començarà a les 9h i acabarà, aproximadament, a les 13h. A banda dels creixellencs, també participen els Barberà Rookies, els Uroloki Barcelona, els Pioners l’Hospitalet, i els Blue Wolves de Sarrià de Ter. Entre tots, s’espera gaudir “d’una jornada plena d’esport, intensitat i bon ambient”, com asseguren des de l’entitat.
Els verd-i-negre seran un dels equips que iniciïn la matinal amb el duel contra els Uroloki (9.30h). Posteriorment, jugaran davant els Rookies (10.30h) i els Pioneers (11.30h), mentre que el darrer compromís serà davant els Wolves Blue (12.30h).
De tots els equips que participen, només hi ha tres que poden puntuar per a la classificació del Circuit Català: els Uroloki, líders amb 80 punts, els Pioners, segons amb 60 punts, i els Rookies, tercers amb 30 punts. La resta, participen en la Lliga Catalana, i com dèiem, no entren en competició.