Foto: Club Patinatge Torredembarra
23 d'octubre del 2025
Els patinadors Joan Jardí i Lucia Camarillo debuten Campionat del Món
Els representants del Club Patinatge Torredembarra i la RFEP busquen tancar l’aventura com a binomi amb una última medalla
Els patinadors del Club Patinatge Torredembarra, Joan Jardí i Lucia Camarillo, han iniciat aquest dijous al matí el Campionat del Món de Patinatge Artístic. A les 12.30h, aproximadament, han sortit a la pista per mostrar-se davant el públic assistent i els jutges, i de moment són segons de la modalitat de parelles de la categoria Júnior de forma provisional.
La competició de parelles s'allargarà fins al dia 26, i després Jardí participarà en la modalitat individual fins al dia 30. En tots dos casos, l’entitat espera signar, com a mínim, un quart o un tercer lloc, com ha reconegut la presidenta Anna Arias. “Si fem una posició inferior és que haurà passat alguna cosa important”, argumenta. En qualsevol cas, com reconeix, el simple fet d’estar entre els millors del món és ja un premi.
Tant Jardí com Camarillo també tenen l’al·licient de competir per última vegada com a binomi. L’aliança que han creat, i que va més enllà de la pista, perquè si són bons companys són encara millors amics, els ha dut a ser campions catalans i estatals, i a competir amb els patinadors i patinadores més destacats de la seva categoria.
No seran els únics representants del patinatge del Baix Gaià. En el Campionat del Món també s’inclou la modalitat de grups xou en la qual les torrenques Ariadna Gironès i Paula Martínez competeixen en la modalitat de Grups Petits de la mà de l’AS Cunit i el CPA Tona, respectivament. L’equip del Baix Penedès, campió de Catalunya, Espanya i Europa, és un dels favorits per assolir el títol mentre que l’entitat barcelonina pot aspirar al podi.
Anna Arias, presidenta del CPA Torredembarra