Esports
Foto: Nàstic.
03 d'agost del 2018
Els socis que tinguin l’abonament de la present temporada podran veure de franc el Nàstic-Espanyol del pròxim dimecres
L’horari de les oficines és de dilluns a divendres de 9 del matí a dos quarts de 2 del migdia i de 4 a 7 de lL’horari de les oficines és de dilluns a divendres de 9 del matí a dos quarts de 2 del migdia i de 4 a 7 de la tarda
El Nàstic de Tarragona s’enfrontarà al RCD Espanyol el pròxim dimecres 8 d’agost en penúltim partit de la pretemporada abans de debutar en el campionat de lliga contra el Tenerife.

Per aquest partit només podran entrar de franc els socis que tinguin l’abonament de la temporada 2018-19. En el darrer compromís a casa davant el Real Zaragoza també era vàlid el carnet de la passada campanya, però en aquesta ocasió només poder accedir al Nou Estadi les noves altes o els socis que hagin renovat el seu compromís amb el club.

Els abonats que ja hagin fet la renovació i hagin de recollir el carnet, i els interessats en formalitzar la renovació presencialment o donar-se d’alta per a la nova temporada, poden passar per les oficines del Nàstic o la Botiga i Museu de l’Avinguda Catalunya 22C.

L’horari de les oficines és de dilluns a divendres de 9 del matí a dos quarts de 2 del migdia i de 4 a 7 de la tarda. L’horari de la Botiga i Museu és de dilluns a dissabte de 10 del matí a dos quarts de 2 del migdia i de 5 a 8 de la tarda.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla