Esports
Foto: Nàstic
18 de maig del 2018
Emilio Viqueira i el Nàstic arriben a un acord per rescindir el seu contracte com a director esportiu
El gallec abandona l’entitat cinc anys després amb un ascens a Segona Divisió i un play-off d’ascens a Primera
El Nàstic disputarà l’importantíssim partit contra la Cultural després d’una setmana molt convulsa a la Budallera. La destitució de Nano Rivas i el fitxatge de José Antonio Gordillo han estat els moviments més importants en un club que segueix a la deriva sense cap projecte esportiu ferm sobre la taula. Això és precisament el que intentarà trobar aquest pròxim estiu en el qual Emilio Viqueira ja no estarà al capdavant de la direcció esportiva.

El gallec s’ha acomiadat del club aquest dijous en una emotiva roda de premsa que ha tingut lloc al Nou Estadi. L’entitat i ell han arribat a un acord per rescindir el seu contracte després de cinc temporades. En aquest temps, l’exjugador del Recreativo de Huelva ha viscut les dues cares del futbol.

En la primera va patir la cruel derrota davant el Llagostera en la tercera eliminatòria de la promoció d’ascens a Segona Divisió. El curs següent, però, va poder celebrar l’anhelat retorn a la categoria de plata amb una temporada brillant de l’equip llavors dirigit per Vicente Moreno. Una temporada després, aquest mateix equip va estar a punt d’assolir l’ascens a Primera Divisió. En la fase regular va quedar-se a un punt de la segona posició i després va caure en la primera eliminatòria davant l’Osasuna.

Les dues últimes temporades, però, li han acabat costant el càrrec. En la 2016-17 l’equip es va salvar en l’últim partit davant l’UCAM Murcia, i enguany la història va pel mateix camí.
Per tant, amb la sortida d’Emilio Viqueira queda una vacant lliure com a director esportiu. Ara, però, caldrà veure si Promosport li troba un substitut o si el club intenta recuperar la gestió esportiva per reconduir el rumb amb un nou projecte.
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla