Esports
Foto: Club Gimnàstic de Tarragona
19 de gener del 2015
Empat a 0 entre el Nàstic i L'Hospitalet en un partit poc vistós i sense ocasions de gol
Els granes visitaran el proper diumenge a les 12h el camp del Badalona
El Nàstic i L’Hospitalet han ofert un partit poc vistós i sense ocasions de gol al Nou Estadi. Si algú n’ha tingut ha estat el Nàstic que ha apostat per tenir la pilota, tot i que només han estat un parell de rematades a la primera part. L’Hospitalet ha jugat a defensar-se i ho ha fet a la perfecció. Al final 0-0 i els dos entrenadors prou satisfets perquè no han perdut.
El Nàstic es manté líder, li treu tres punts al segon i sis al cinquè.

L’Hospitalet, per la seva banda, encadena set partits sense perdre i amb 30 punts està a cinc de la promoció d’ascens.

La propera jornada, el diumenge a les 12 del migdia, el Nàstic visitarà el camp del Badalona, i L’Hopitalet rebrà al Sant Andreu.
Social
Et recomanem
26a Nit de Bruixes d'Altafulla
26 i 27 de juny a partir de les 18h a la Vila Closa
Programació sencera a: www.altafulla.cat
El Jardí Sonor
4 i 5 de juliol
Programació sencera a: www.eljardisonor.cat
Festival Altacústic
17 i 18 de juliol
Programació sencera a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla