Esports
Foto: CFS La Pobla de Montornès
04 d'octubre del 2022
Empat esperançador de la Pobla de Montornès en el debut a la pista dels Pallaresos (3-3)
Els d’Antonio Gallo deixen escapar dues rendes a favor amb el 0-2 i l’1-3
El CFS La Pobla de Montornès s’ha estrenat aquest diumenge a la lliga del Grup 13 de Segona Catalana amb un empat a tres gols a la pista dels Pallaresos. Un bon punt de partida per intentar fer una temporada millor que la darrera, i que genera optimisme de cara a aquest objectiu.

El cert és que els poblencs han desaprofitat dues rendes a favor; la primera de 0-2 amb els gols de David Berber i Alejandro Gallo, i la segona amb l’1-3 després de la diana de Gabriel Vaquero. Els locals han aconseguit empatar amb els gols d’Eloi Tortosa i Marco Francisco Calderón en el 31’ i 36’, respectivament.

L’altre equip que havia de debutar aquest cap de setmana en el Grup 13, el filial del Catllar Atlètic, finalment ha ajornat el partit contra el Cunit. Els dos equips s’han de posar d’acord per establir una nova data abans que ho decideixi la Federació Catalana de Futbol (FCF).

Paral·lelament, els catllarencs han de preparar aquesta setmana la visita del diumenge vinent a la pista de l’Inter la Selva (12h). Mentre que la Pobla de Montornès rebrà el mateix dia al CFS Vendrell (18h) amb l’objectiu de guanyar i fer bo el punt als Pallaresos.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla