Esports
Foto: Àngel Batlle
30 d'agost del 2016
Èxit a les masterclass de BTT a Torredembarra amb una trentena de participants
El proper 25 de setembre, el Club Biketrial Costa Daurada organitza a Torredembarra la penúltima prova del campionat provincial Open infantil de BTT
Satisfacció al Club Biketrial Costa Daurada de Torredembarra amb els resultats de les dues jornades de masterclass de bicicleta tot terreny (BTT) que han tingut lloc aquest cap de setmana.

Les sessions han anat a càrrec del president de l’entitat i excampió del Món de trial, Àngel Batlle, i han comptat amb una trentena de participants. Entre els assistents, es troben pilots de totes les edats i tots els nivells, des de ciclistes principiants fins a semi-professionals. Les classes han suposat un curset de tecnificació, i els participants han après la tècnica, la seguretat o consells per millorar a l’hora de competir.

Amb aquesta activitat de formació, l’entitat dóna el tret de sortida als entrenaments del mes de setembre. Per aquesta temporada, el Bikepark torrenc ofereix les disciplines de trial amb bicicleta i amb moto elèctrica, mountain bike, dirt jump i BMX, totes elles amb diferents grups de nivell i monitors experimentats.

A més, el proper 25 de setembre, el Club Biketrial Costa Daurada organitza a Torredembarra la penúltima prova del campionat provincial Open infantil de BTT, on s’espera una elevada participació de representants de l’entitat del Baix Gaià.
Social
Et recomanem
XLII Festa de l'Olla
11 de maig a les 13:30h al parc del Comunidor
Tiquets: Estanc Pijuan, Forn Nogués, Of. de Turisme i Ajuntament
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla