Esports
Foto: CE Rítmica Torredembarra
21 de març del 2019
Èxit pel CE Rítmica Torredembarra en la 1 Fase del Campionat de Catalunya en Edat Escolar Individuals i Conjunts
El club va aconseguir 6 podis en una competició on participaren 540 gimnastes d'arreu de Catalunya
El Club Esportiu Rítmica Torredembarra està d'enhorabona, 6 són els podis que van aconseguir el passat diumenge 17 de febrer a la 1a Fase del Campionat de Catalunya en Edat Escolar (CCEE) celebrat a Torredembarra. L'entitat torrenca participava amb un total de 13 individuals i 4 conjunts, que van fer una gran competició i van aconseguir bons resultats.

En categoria Prebenjamí l'Elna Lumbreras es va proclamar campiona del Nivell 2 i Berta Tost i Emma Saiz van ser la segona i tercera classificada respectivament al Nivell 3. Pel que fa a la categoria Benjamí, Laia Font va aconseguir la 3a posició al Nivell 3. Pel que fa als conjunts, els equips Prebenjamí i Aleví de nivells 2/3 van proclamar-se subcampions de les seves respectives categories.

A banda dels resultats, l'organització de la competició per part del club va ser tot un èxit. Aquesta no és la primera competició que organitza el club, de fet ja comencen a preparar la 1a Fase Territorial del Consell Comarcal del Tarragonès d'Individual i Conjunts el pròxim 23 de març al Pavelló Sant Jordi, on participaran més de 150 gimnastes dels clubs de la província de Tarragona i que serà classificatòria per a la Fase Provincial.
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla