Esports
Foto: CFS Altafulla
29 de novembre del 2024
Futsalpax Tarragona ‘B’ – Futsal Altafulla: oportunitat d’or per tornar a guanyar
Els d’Òscar Prieto volen fer bo els dos darrers empats a la pista d’un rival, que encara no ha estrenat el seu caseller de punts
El Futsal Altafulla visita aquest diumenge, a les 12.15h, al Futsalpax Tarragona ‘B’ en el marc de la J8 del Grup 11 de la Segona Catalana masculina. L’objectiu dels groc-i-negre no pot ser altre que el de guanyar, tenint en compte que s’enfronten al penúltim classificat.

Els d’Òscar Prieto encadenen dos empats consecutius contra l’Hurcans la Selva Sub20 ‘B’ (4-4) i el Sarralenc EC (5-5). Fer-se forts en defensa és clau per treure profit de l’encert anotador que demostren en cada jornada, si bé en aquest sentit s’enfronten a un rival, que té molts problemes per generar en atac com ho demostra el fet que només hagi anotat 8 gols en 5 partits.

El capità de l’equip, Aleix Roberto, que continua lesionat, assegura que afronten el partit “amb molta energia” i amb l’optimisme d’aconseguir un bon resultat que faci bo els darrers resultats.

Per tant, efectivament, són favorits, tot i que sempre cal vigilar en aquesta mena de compromisos en els quals la situació del rival sempre és susceptible de contagiar al seu adversari o fer-lo caure en un estat de relaxació poc desitjable per a qualsevol entrenador.
Aleix Roberto, jugador del CFS Altafulla
Social
Et recomanem
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
Visita guiada a la desembocadura del Gaià
31 d'agost d'11h a 13h amb punt de sortida al Club Marítim
Informació i inscripcions: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
27a Nit de Piano i Poemes
31 d'agost a les 21:30h a la plaça de l'Església
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla