Esports
Foto: Gerard Ribé
10 de març del 2020
Gerard Ribé, 29è en el Campionat d’Espanya de Cros a Saragossa
L’altafullenc assoleix la 4a plaça en la classificació per equips amb el combinat de Catalunya
L’atleta Gerard Ribé ha realitzat una meritòria actuació al Campionat d’Espanya de Cros, que ha tingut lloc aquest diumenge 8 de març a Saragossa. L’altafullenc ha finalitzat en la 29a posició i no ha pogut complir amb l’objectiu que tenia de quedar entre els 15 primers classificats.

Quant a la classificació per equips, Gerard Ribé ha assolit la 4a plaça amb la Selecció de Catalunya d’Atletisme amb 64 punts, fent la quarta millor marca dels sis atletes catalans que han estat partícips de la competició.

En declaracions a Altafulla Ràdio, l’atleta de l’AA Catalunya ha reconegut que marxa de la capital aragonesa amb un regust agredolç perquè confiava obtenir un millor resultat tant en el vessant individual com en el col·lectiu.

Tot i no conformar-se amb els resultats assolits, Ribé es mostra optimista de cara al futur perquè enguany ha competit com a atleta de primer any de la categoria Sub20, i ja pensa en la temporada a l’aire lliure.

Ribé ha completat el recorregut de 6,3 km en un temps de 19 minuts i 42 segons, el mateix que han realitzat els tres atletes que han acabat per davant d’ell, Marcos Fernández (AND), Pablo Bravo (MAD) i Hamza Bouazzaoui (NAV). Els quatre s’han quedat a tres segons del 25è classificat, Adrián Calvo (BAL).

L’altafullenc ha ampliat en 2 minuts i escaig el temps de 17 minuts i 24 segons que havia establert en el Campionat de Catalunya de Cros, que li va permetre aconseguir la medalla de bronze i el bitllet per a la cita nacional a Saragossa.
Gerard Ribé, atleta
Gerard Ribé, atleta
Social
Et recomanem
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
4 de maig de 10h a 14h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla