Esports
Foto: Gerard Ribé
21 de febrer del 2019
Gerard Ribé representarà la Selecció Catalana d’Atletisme al Campionat d’España Sub18 de Cros
La cinquena posició en el Campionat de Catalunya de Cros li ha permès formar part de la llista de seleccionats
L’altafullenc Gerard Ribé ha estat un dels sis atletes escollits per representar la Selecció Catalana d’Atletisme que participarà en el Campionat d’Espanya Sub18 de Cros que tindrà lloc el diumenge 3 de març a Villamanrique de la Serena, Sevilla.

El bon paper que l’atleta de l’Agrupació Atlètica Catalunya va fer en el Campionat de Catalunya de Cros que es va disputar a Vic el 2 de febrer, ha estat clau per entrar en la llista de seleccionats. Cal recordar que va aconseguir una meritòria cinquena posició amb un temps de 19 minuts i 29 segons, igualant el registre del quart classificat i quedant-se a dos segons del podi de la competició.

El resultat d’aquesta prova també li va permetre obtenir el bitllet en el Campionat d’Espanya de Clubs que se celebrarà el 24 de febrer a Linaes. Cal recordar que Ribé va formar part de l’equip campió en l’edició del 2017, mentre que l’any passat va obtenir la quarta posició.

Els altres atletes que han estat escollits per participar en el Campionat d’Espanya Sub18 de Cros són Aniol Borràs (AA Catalunya), Marc Fernández (AA Catalunya), Riduan Boulbayem (CA Igualada), Joan de la Torre (JA Montcada) i Miqui Riera (Avinent Manresa).
Social
Et recomanem
Presentació del llibre 'Entendre els mapes' de Vicent Partal
27 de gener a les 19h al Museu Etnogràfic d'Altafulla
Organitza: ANC d'Altafulla
Concert inaugural de la temporada, Escarteen Sisters
31 de gener a les 20h al Casal Cultural La Violeta
Entrada gratuïta amb invitació. Organitza Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla