Esports
Foto: CF Reus
14 d'octubre del 2015
Gran paper de l’altafullenc Alberto Benito en el partit del Reus contra el Vila-real B, que ha acabat amb empat a 0
Aquest dimecres els roig-i-negres tornen a jugar a casa, en aquesta ocasió en l'eliminatòria de la Copa del Rei davant el Lleida Esportiu
No hi ha hagut cap gol aquest diumenge en el partit entre el CF Reus i el Vila-real B, malgrat les diverses ocasions dels reusencs d’aconseguir els tres punts, sobretot durant la segona meitat. Tot i no passar de l’empat a 0, el tècnic, Natxo González, s’ha mostrat satisfet amb el joc del conjunt.

Gran paper de nou el de l’altafullenc Alberto Benito, que no deixa de créixer a passos agengantats en el seu nou club. S’ha mostrat ambiciós en tot moment, i no ha dubtat ni un segon en pujar a la banda quan se l’ha necessitat.

Aquest dimecres els roig-i-negres tornen a jugar a casa, en aquesta ocasió en l'eliminatòria de la Copa del Rei davant el Lleida Esportiu. El partit es disputarà a partir de dos quarts de 9 del vespre. L’objectiu dels de Natxo González és ben clar: la victòria.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla