Esports
Foto: Club Gimnàstic de Tarragona
26 d'abril del 2016
El Nàstic presenta una queixa formal a la Lliga de Futbol Professional pels fets succeïts a Llagostera
L’últim integrant de la Marea Grana en accedir al camp ho va fer passat el minut 23 de l’enfrontament
El Nàstic ha presentat una queixa formal a la Lliga de Futbol Professional (LFP) després dels fets succeïts el passat dissabte a l’accés número 4 del Nou Estadi Municipal de Palamós, previ al partit UE Llagostera–Nàstic.

La gran massa desplaçada des de Tarragona s’hi va congregar 45 minuts abans de l’inici de partit, i l’últim integrant de la Marea Grana en accedir al camp ho va fer passat el minut 23 de l’enfrontament.

Mentre succeïen aquests fets, els representants del Nàstic presents a Palamós van requerir la presència del Director de Partit de LaLiga en l’accés de l’afició nastiquera per tal d’anotar i enregistrar els incidents. Finalment, el club ha decidit enviar una queixa formal a la LFP per mostrar el seu malestar i el tracte rebut per part de l’entitat gironina a tota la Marea Grana.
Social
Et recomanem
Sortida ecoturística de primavera: Els turons de Sant Antoni
13 de juny de 10h a 13h amb sortida des del Museu
Informació a: joan@hortdelasinia.com i 655 486 115
24è Aplec de Sardanes ‘Vila d’Altafulla’
14 de juny durant tot el dia al parc del Comunidor
Organitza: Associació Altafulla Sardanista
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla