Esports
02 de gener del 2015
La gimnasta internacional Natalia García Timofeeva imparteix una classe magistral a Torredembarra
Es tracta d’una sessió dirigida a les gimnastes del Club Esportiu Rítmica de la vila que tindrà lloc dilluns al pavelló Sant Jordi
La gimnasta Natalia García Timofeeva, membre de la Selecció Espanyola de Gimnàstica Rítmica des de l’any 2008, oferirà una classe magistral el proper dia 5 de gener al pavelló Sant Jordi de Torredembarra. Es tracta d’una sessió dirigida a les gimnastes del Club Esportiu Rítmica Torredembarra. Aquesta classe magistral s’iniciarà a les 10.00h. i a les 12.30h. està previst que la mateixa Natalia García Timofeeva dugui a terme una exhibició.

Natalia García Timofeeva (Barcelona, 5 d’agost de 1994) entrena al CAR de Sant Cugat. Ha estat cinc vegades campiona d’Espanya individual. També ha estat quatre vegades subcampiona d’Espanya en la categoria Sènior Honor. A més, compta amb diferents trofeus individuals, per aparells i en la modalitat de conjunts.
Social
Et recomanem
Fira de Nadal d'Altafulla
12, 13 i 14 de desembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Anem a buscar el tió
14 de desembre a les 10:30h als voltants de l'ermita
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla