Esports
Foto: Gimnàstic de Tarragona
27 de gener del 2017
Juan Merino ja podrà disposar de Xavi Molina pel partit d’aquest dissabte a casa contra el Huesca
El rival arriba en un moment complicat. En els darrers dos mesos, només ha aconseguit una victòria
Tarragona ha de dictar el camí del Nàstic perquè tres de les properes quatre jornades es disputaran com a local. La primera, aquest cap de setmana, i l'única excepció la tindrem el vinent, al camp del líder, el Llevant, per rebre tot seguit l’Alcorcón i el Numància. A 3 punts de la permanència i gràcies al triomf sumat a Lugo, fins i tot als entrenaments sembla que alguna cosa ha canviat.

Bones notícies també pel que fa a la plantilla. Xavi Molina ja té l'alta competitiva i Juan Merino podrà comptar amb ell per primera vegada. De fet, al de La Canonja no el veiem en acció des de l'últim partit del 2016.

Moment complicat per un Huesca que només ha aconseguit una victòria en dos mesos, i encara no n’ha sumat cap aquest 2017.

L’enfrontament tindrà lloc aquest dissabte a partir de les 6 de la tarda.
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla