Esports
Foto: Diari de Tarragona
07 de març del 2017
L’altafullenca Sara Salom torna a Madrid després d’una satisfactòria estada preparatòria a Cadis
El gran objectiu de la temporada és el Campionat d’Europa, on intentarà “fer podi” en el que serà el seu darrer any a la categoria ‘Jove Genet’
L’altafullenca Sara Salom ja torna a estar instal·lada a Madrid. Ha passat tres setmanes a Cadis, on ha començat a preparar la temporada al circuit ‘Costa del Sol’. Segons ha explicat als micròfons d’aquesta casa, els entrenaments han passat, principalment, per “intentar fer bons temps i no tirar barres, i per valorar com reacciona el cavall en diferents tipus de proves i de circuits”. L’amazona altafullenca ha reconegut que ha estat “com esperava”, i n’ha fet una valoració positiva. Ara, el seu cavall ha de descansar uns dies per reprendre properament de nou la preparació.

Sara Salom ha avançat que el seu proper objectiu és la Global de Madrid del proper mes de maig. Ha explicat que, fins aleshores, les competicions a les quals en prendrà part seran “menys importants”.

Més enllà d’aquesta prova del mes de maig, el gran objectiu de la temporada és el Campionat d’Europa del proper mes d’agost, on intentarà “fer podi” en el que esdevindrà el seu darrer any a la categoria ‘Jove Genet’.

Aquesta temporada també ha de concretar diferents competicions a Bèlgica, Holanda, i França.
Sara Salom, amazona d'Altafulla
Social
Et recomanem
Espectacle d'humor amb Impro Show
6 de setembre a les 20h a La Violeta
Venda d'entrades a: www.altafulla.cat
Tarda de jocs infantils
7 de setembre de 16h a 19h al Parc de Comunidor
Espai d'interacció amenitzat per MouT serveis i lleure
La Petita: Festa Votiva del Quadre de Sant Antoni
Del 5 al 14 de setembre
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla