Esports
23 de gener del 2015
El CE Altafulla s’enfronta al Vendrell aquest diumenge a la tarda a l’estadi Joan Pijuan
L’equip femení del club jugarà aquest dissabte a un quart d’1 del migdia al camp del Montblanc
El retrobament entre l’Altafulla i la Joventut Bisbalenca va deixar molt bones sensacions tot just fa una setmana a l’Estadi Joan Pijuan. El partit va acabar amb una contundent victòria per 4 a 1 per als d’Altafulla, amb gols de Pau Medina, Pol Inglés (2) i Carlos Benítez. Ara, el conjunt que entrena Jordi Castro torna a jugar a casa, ja que comença la segona volta de la competició.

En aquest cas s’enfrontarà al Vendrell. Es tracta d’un partit que es preveu molt igualtat i en què els homes de Castro esperen sumar de nou els tres punts. L’enfrontament entre l’Altafulla i el Vendrell tindrà lloc el diumenge a les 5 de la tarda i es podrà seguir en directe a través del dial d’Altafulla Ràdio.

Qui també es va imposar la darrera jornada és l’equip Femení de l’entitat. Ho va fer per 1 a 2 al camp de l’Espluga de Francolí. Les noies són sisenes a la classificació amb 13 punts ara mateix. I cal destacar que aquest cap de setmana tornen a jugar a la Conca de Barberà, i no gaire lluny d’on van aconseguir la darrera victòria. I és que juguen aquest dissabte a un quart d’1 del migdia al camp del Montblanc.
Social
Et recomanem
Xerrada "Factura de la llum: Com reduir-la?"
21 de gener, a les 18h, a l'Esplai de la Gent Gran
Organitza: Acció Social i Gent Gran de l'Ajuntament d'Altafulla
Visites guiades 2025: Descobreix l'entorn natural del riu Gaià
Cada darrer diumenge de mes, d'11 a 13h
Organitza: www.hortdelasinia.com
Casal Cultural la Violeta
Programació d'hivern: del 24 de gener al 22 de març
Programa i tickets a: www.casalvioleta.cat
Agenda Cultural d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla