Esports
Foto: Gimnàstic de Tarragona
12 de gener del 2018
El Nàstic visita el camp de l’Almería encara amb les bones sensacions de Vallecas
El tècnic grana, però, és conscient que no serà un partit fàcil. Tejera, Uche, Djetei, Perdomo, Arzo, i Emana, encara són baixa per l’enfrontament d’aquest dissabte a les 18h
El Nàstic visita aquest dissabte l'estadi dels Juegos Mediterráneos per enfrontar-se a l'Almería de Lucas Alcaraz, un rival directe a la classificació.

Els de Rodri, amb la confiança de la victòria aconseguida a Vallecas, busquen la regularitat que no han trobat durant tota la primera volta.
Del rival, n'ha parlat el tècnic grana, qui ha reconegut que no serà un enfrontament fàcil.


Els grana no podran comptar encara amb Tejera, Uche, Djetei, Perdomo, Arzo, ni Emana, encara lesionats; així com tampoc amb el nouvingut Márquez, que segueix assolint el ritme de l'equip; ni amb Minero i Kakabadze, que estan sancionats. Sí que ho farà amb les noves incorporacions d’Álvaro Vázquez i Dumitru.

L’enfrontament es disputarà aquest dissabte a les 6 de la tarda.
Antonio Rodríguez, tècnic del Nàstic
Social
Et recomanem
Presentació dels Estudis Altafullencs 50
17 d'abril a les 19h a la sala Teresa Manero
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de Sant Jordi
23 d'abril de 10h a 20h al carrer Marquès de Tamarit
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla