Esports
Foto: Torredembarra Bloc (Víctor Castaño)
26 de febrer del 2020
El CFS Torredembarra rep l’Alforja en un duel de màxima exigència
Els torrencs poden escurçar la diferència amb la zona d’ascens, però el seu objectiu prioritari segueix sent allunyar-se del descens
El CFS Torredembarra reprèn la competició al Grup 3 de Divisió d’Honor quinze dies després de disputar el darrer compromís, la derrota a la pista de l’ENFAF, i ho fa amb un partit de màxima exigència contra l’Alforja, que actualment és el 2n classificat i un dels aspirants a l’ascens a Tercera Divisió Nacional.

Els torrencs, 8ns amb 20 punts, poden escurçar la diferència amb el seu contrincant fins als 7 punts, però són conscients que el seu objectiu prioritari és allunyar-se d’una vegada per totes del descens. De moment, tenen cinc punts de marge respecte a la zona de play-out que marca el Futsal Valls, i set respecte al descens.

Jeroni Rañé, jugador del Torredembarra, ha destacat les nombroses baixes que té l’equip de cara al partit. Tot i això, ha assegurat que hi ha disponibles el nombre de jugadors suficient com per competir davant l’Alforja.

El partit es disputa aquest dissabte, a les 18.00 h, al Pavelló Sant Jordi de Torredembarra.
Jeroni Rañé, jugador del Torredembarra
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla