Esports
17 de juny del 2015
El Club Futbol Platja Torredembarra prepara el II Campus d’Estiu
Es desenvoluparà durant els mesos de juliol i agost, de dilluns a divendres, de les 9h a les 13h
El Club Futbol Platja de Torredembarra, amb la col·laboració de les regidories d’Esport i de Serveis de l’Ajuntament de Torredembarra, el Patronat Municipal de Turisme, el Club de Futbol Sala i l’Anura Fitness Club, ha organitzat un campus d’estiu per als mesos de juliol i agost a les instal·lacions esportives de la platja de la Paella.

Es tracta de la segona edició de la iniciativa. La primera va tenir lloc l’estiu passat, i va rebre una gran acollida per part dels més petits del territori.

Les activitats previstes en aquests campus són la iniciació al futbol platja i futvolei, tecnificació del futbol platja, esports i jocs de platja, tècnica, tàctica, sortides, música, visites de jugadors, així com la participació al Torneig Local de Futbol Platja.

El campus es durà a terme els mesos de juliol i agost, de dilluns a divendres, de les 9 del matí a 1 del migdia. El preu és de 125 € un mes, oferint un 10% de descompte si es realitza durant dos mesos i si són un o més germans també s’aplica aquest mateix descompte.

Per a més informació podeu contactar amb el Club de Futbol Platja, al correu electrònic cfptorredembarra@gmail.com .
Social
Et recomanem
11è Memorial Dr. Manel Chiva: l'alimentació en la salut del cor
17 de maig a les 18:30h al gimnàs de l'escola La Portalada
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Fira de primavera
18 de maig de 12h a 20h al parc del Comunidor
Organitza: Ateneu de Dones d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla