Esports
Foto: Altafulla Ràdio
26 d'abril del 2022
La Penya Ciclista Altafulla i el Bike Park Costa Daurada ofereixen aquest dimecres un nou tast de l’Escola de Ciclisme
L’activitat, amb un circuit d’habilitats, tindrà lloc a la Portalada, i servirà de prèvia per a la inauguració del projecte aquest mes de maig
La Penya Ciclista Altafulla i el Bike Park Costa Daurada de Torredembarra, amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Altafulla, inauguraran l’Escola de Ciclisme a la vila el pròxim mes de maig. La data concreta està per determinar, però és ben pròxima.

Com a prèvia a l’inici d’aquest projecte compartit, ambdues entitats realitzen aquest dimecres 27 d’abril, a les 16.30h, un tast gratuït a la Portalada d’Altafulla. Amb la gestió del president del Bike Park, Àngel Batlle, s’ofereix un circuit d’habilitats en el qual els participants tenen l’oportunitat de conèixer quina mena d’activitats es duran a terme a l’escola de ciclisme.

D’altra banda, la Penya Ciclista Altafulla prepara aquests dies una de les sortides més important de la temporada. Com a mínim, una de les més atractives i que més il·lusió generen als ciclistes de la secció de muntanya: la baixada del riu Gaià.

Com el seu nom indica, o deixa entre veure, es tracta d’una sortida amb un recorregut que comença al punt de naixement del riu, a Santa Coloma de Queralt, i que finalitza a la desembocadura d’aquest, a la platja d’Altafulla i Tamarit. En total, són 70 km des de la Conca de Barberà fins a la costa del Baix Gaià, com ha explicat el president de l’entitat, Ildefonso Cuesta, en una entrevista al Baix Gaià Esports.

La baixada del riu Gaià tindrà lloc aquest dissabte 30 d’abril, i com explicava Cuesta, l’expedició anirà amb autobús fins a Santa Coloma de Queralt, i des d’allà iniciaran el recorregut en bicicleta.
Ildefonso Cuesta, president de la Penya Ciclista Altafulla
Social
Et recomanem
Concert del grup Bi-cussion, dirigit per Jörg Prignitz
23 d'octubre a les 18h al Casal Cultural La Violeta
Amb les escoles de música d'Altafulla i Torredembarra
2a Marxa Altafulla Costa Tarraco
30 de novembre a partir de les 8:15h des del Castell d'Altafulla
Organitza: Atletes d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada de tardor: del 18 d'octubre al 21 de desembre
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla