Esports
Foto: Bike Park Costa Daurada
02 d'agost del 2022
El creixellenc Axel Méndez fa 9è en el Mundial de Trial a Polònia
Bon debut del ciclista del Bike Park Costa Daurada de Torredembarra en una competició internacional, marcada per la pluja
El jove talent del Bike Park Bauhaus – Costa Daurada de Torredembarra, Axel Méndez, ha participat en els Youth Games, el Mundial de Trial, que s’ha celebrat aquest cap de setmana a Wadowice (Polònia). El creixellenc ha obtingut la 9a posició en la carrera final, una plaça meritòria tenint en compte que és Aleví de primer any, i que és la primera vegada que participa en una competició internacional.

Méndez va obtenir la classificació per a la final de diumenge el dia anterior, dissabte, quedant entre els millors 12 ciclistes. Les dues jornades van estar marcades per la pluja, la qual cosa també va afectar el seu rendiment, perquè com reconeixeria després “mai he corregut amb tanta pluja”.

Des del club estan molt satisfets amb el rendiment del ciclista creixellenc, i sobretot amb el fet d’haver-se guanyat l’oportunitat de competir en un Mundial amb els millors pilots de la seva categoria. Si manté la progressió, i comptant ja amb un any de bagatge, esperen que la temporada vinent pugui lluitar pel podi.
Social
Et recomanem
Concert de gralles pels 50 anys dels Castellers d'Altafulla
10 de juny a les 20:00h. a l'Era de l'Ixart
Organitza: Castellers d'Altafulla
Torneig benèfic de Quidditch
10 i 11 de juny de 09:00h. a 17:00h. a l'estadi municipal
Més informació a: altafulla.cat
XXIII Nit de Bruixes
30 de juny i 1 de juliol de 18:00h. a 00:00h.
Més informació a: altafulla.cat
Agenda Cultural i Programació a la sala La Violeta
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Entrades disponibles a: lavioleta.sacatuentrada.es