Esports
Foto: Gimnàstic de Tarragona
01 d'agost del 2024
El Nàstic de Tarragona vestirà una segona equipació verda per a la temporada 2024-2025
Està dissenyada per Adidas i s’inspira en les fulles de llorer de l’escut del club
El Gimnàstic de Tarragona i Fútbol Emotion han desvelat la segona equipació oficial per a la temporada 2024-2025, un kit tècnic creat per Adidas que destaca pel seu elegant color verd. Aquesta tonalitat s’inspira en les fulles de llorer de l’escut del Nàstic, reconegut com el primer escut dels equips poliesportius a l’Estat.

La nova samarreta, amb un disseny clàssic, incorpora la tecnologia transpirable AEROREADY, que assegura la màxima comoditat i manté la pell seca durant el joc. El verd predominant es combina amb detalls en negre, que apareixen als elements de la marca Adidas, als patrocinadors oficials com Hyundai Augusta Car i MGC Mútua, i al nom de la ciutat, Tarragona, que acompanya l’escut.

La part posterior de la samarreta està adornada amb la bandera de Tarragona en els seus colors originals, amb el tradicional lema ‘Fins al final’ del Nàstic. A més, els noms i dorsals dels jugadors també seran en color negre.

Els aficionats poden adquirir aquest nou equipament a la botiga del Nou Estadi Costa Daurada, oberta de dilluns a divendres de 9:30h a 13h i de 16:30h a 19:30h, així com a través de la botiga online.
Social
Et recomanem
Mulla't per l'Esclerosi Múltiple
6 de juliol d'11h a 14h a la piscina municipal
Organitza: Ajuntament d'Altafulla
Diada Castellera de les Cultures
12 de juliol a les 18h a la plaça del Pou
Amb: C. de Vilafranca, V. de Valls, Xiquets Tgn i C. d'Altafulla
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla