Esports
Foto: CE Altafulla
22 de novembre del 2024
CE Altafulla – CF Calafell: partit enverinat contra un rival molt competitiu
Els de Jordi Mercadé reben a l’avant-penúltim classificat, un equip que defensa bé però marca pocs gols, amb la necessitat de guanyar
El CE Altafulla afronta aquest dissabte, a les 17h, davant el CF Calafell el primer dels cinc partits que resten per acabar la primera volta al Grup 16 de Tercera Catalana. De tots, és, sens dubte, el més amable, ja que rep a l’Estadi Municipal Joan Pijuan a un equip implicat de ple en la lluita per la permanència i que està tenint molts problemes per puntuar.

Diem amable per la situació dels calafellencs en la classificació, i perquè després els groc-i-negre s’enfrontaran als quatre primers classificats. Res més, perquè realment, davant tindran un rival que competeix millor d’allò que fan pensar les seves estadístiques, com reconeix el tècnic Jordi Mercadé. El de la Móra, però, se centra en els seus i en la necessitat de fer-se forts en la rereguarda.

L’Altafulla necessita una victòria per compensar la derrota davant l’Atlètic Valls i evitar seguir distanciant-se de la primera i la segona posició, tot en una jornada en la qual els quatre primers s’enfronten entre ells. Per tant, és un cap de setmana, o més ben dit, un dissabte, propici per retallar distàncies amb alguns d’ells.

És d’esperar, però, que el Calafell faci constar la necessitat que té de puntuar. No debades, és avant-penúltim amb 5 punts, els mateixos que té la Riera, que és qui marca la zona de descens. I els rierencs reben el cuer, l’Alcover, amb la qual cosa és factible que una derrota condueixi als del Baix Penedès a la zona vermella.

El gran hàndicap de l’equip dirigit per Pere Costa, al qual ha elogiat Mercadé, és l’encert de cara a porteria. Només ha marcat 7 gols en els vuit partits disputats, i això li pesa en excés, perquè, en canvi, només n’ha encaixat 15. Ocupa, doncs, la sisena posició en el rànquing d’equips menys golejats. Circumstància a tenir en compte i que, efectivament, constata que competeix a un gran nivell en la majoria de partits.
Jordi Mercadé, entrenador del CE Altafulla
Social
Et recomanem
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
9 de febrer de 10h a 14h a l'Era del Senyor
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Copa Catalunya de BTT Infantil
15 de febrer a les 12h al Parc de Safranars
Més informació a: www.ciclisme.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 24 de gener al 22 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla